Ei mulla varmaan oikeasti edes ole mitään kirjoitettavaa. Tai päässä oli montakin ajatusta, mutta olen jotenkin tosi väsynyt ja puutunut, enkä täten osaa siirtää niitä eteenpäin.

Olin töissä, kävin kaupungilla hoitamassa asioita ja ostin lankaa. Ostin myös liput perjantain keikalle. Aloitin neulomaan itselleni villasukkia, mustia sellaisia. Nyt vain haluaisin istua neulomassa koko ajan. Enkä minä ole oikeasti edes mikään käsityö-ihminen. Muistan, että joskus vihasin hyvin suuresti neulomista. Ehkä tämä on vaan hetkellinen mielenhäiriö.

Kävin Anskun kanssa lenkillä. Tämä piti mainita jo siksikin, etten kyseistä tyttöä ole pitkään aikaan nähnyt. Varmaan kun tuo välimatka on niin pitkä (alle puoli kilsaa siis)... Toinen syy, miksi mainitsin oli se, ettei blogissani ole tainnut olla yhtään mainintaa Anskusta. Asiasta kuului jo hieman mutinaa, joten enää ei tarvitse. *hymyilee*

Pikainen raportti viime yön unestani. Olin raskaana, synnytin kaksoset. Lasten isästä ei mitään käsitystä. Jos ei väsyttäisi näin paljon, voisin harkita nukkumisen lopettamista. Mutta ei, Nukkumatti viskoo lapiokaupalla jotain soraa ja pölyä silmiin.

Ehkä olisi parasta lopettaa tähän. On jotenkin niin turhautunut olo. Palaan myöhemmin asiaan. Hyvää yötä.