12 tunnin kuluttua istun jo lentokoneessa matkalla kohti Romaniaa. Whii. Mielettömän kivaa. Lähdetään Jyväskylästä kello kahden aikaan yöllä kohti Seutulaa ja uskomatonta, mä olen jo tässä vaiheessa pakannut.

Vielä ei suoranainen "matkakuume" ole iskenyt, mutta eiköhän se viimeistään aamulla näyttäydy. Romaniassa on kuulemma vaatimattomat +30 astetta, hulluja ukkosmyrskyjä ja tulvia. Niin niin.

Olimme eilen Ollilla saunomassa, mikä oli taas hyvin hilpeää. Hienoista sienimäisyyttä havaittavissa tai sitten ei vaan osata ostaa kerralla kaikkia juomia. Grillailu sujui leppoisasti (niin varmaan) ja oma annokseni oli liikuttavan hieno. Jos olisin tekniikan ihmelapsi, niin voisin liittää kuvan siitä tänne. En kuitenkaan ole ja tuskin se ketään suuresti liikuttaisi. Katsellaan...

Niin, ja yhdellä oli eilen synttärit eikä se aikonut kertoa sitä. On se hyvä, että Jaanan kanssa saimme asian tietoomme, pitäähän sitä aina jostain voida kiusia :) Ensi vuonna tuo päivämäärä muistetaan...

Juttujen tasokkuus oli taas eilen niin huima, ettei tottakaan. Joillakin vain on ehkä hieman likainen mieli eikä sille mitään voi. "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, mutta tuhmastapa nauttii..." Itse olen repeillyt koko päivän "valveilla 17 tuntia"-jutulle. Olin jo oikeasti unohtanut tuon jutun, mutta Olli jalosti muistutti asiasta. Tästäpä saan riemut pitkäksi aikaa. Hyvä minä.

Pitäisi varmaan tehdä jotain järjellistä, kuten esimerkiksi nukkua. Tosin yhtä hyvin voin nukkua bussissa ja kentällä ja koneessa. Eikä edes nyt väsytä (oon vaan puutuillut koko päivän).

Onneksi kohta tulee Kymppikerho. Voin katsoa sen ja lähteä sitten aamulla luottavaisilla mielillä lentelemään.

Palaan asiaan palattuani Suomeen -eli viikon päästä sunnuntaina, en minä sen kauempaa ole poissa. Ehkä. Siihen asti; aurinkoa, viiniä ja karvaisia miehiä. Ok, viimeisiä en edes halua, mutta kun tästäkin eilen mainittiin, niin piti se nyt tänne laittaa...