...ei niin toimiva yhdistelmä. Olen onnistunut nukkumaan viime yönä ehkä noin 4-5 tuntia ja senkin pätkissä. Lisäksi töissä oli oikein perus-maanantai, eli valtaosa porukasta on unohtanut miten käyttäytyä ja lisäksi heillä on liikaa vääränlaista energiaa. Ei minulla. Energiataso on kohtalaisen matalalla.

Piti muka nukkua töiden jälkeen... No, se nyt vähän jäi. Enää ei kannata, sillä lupaisin lähteä kuuntelemaan yhden luennon tänään. Ok, aihe on kiinnostava ja luennoitsijakin kuulemma hyvä ja seurassakaan ei valittamista ole. Jotenkin vain oma olotila ei ole se soveltuvin. Kofeiinia tarttisin lisää (en oikeasti ehtinyt juoda töissä kuin pari mukia), mutta vatsa protestoi (jälleen kerran!) kaikkea, mitä olen tänään niellyt.

Väsytys.

Kaiken lisäksi tänään (olin pois kaaoksesta pari tuntia) oli aikaa ajatella kaikkea enemmän ja vähemmän turhaa. Ei hyvä idea tällä mielentilalla. Yhtään fiksummaksi en tullut saati sitten saanut mitään pääni sisällä järjestykseen.

Niin, ja polvi mokoma naksahti tänään kaksi kertaa. Ei siis täydellistä naksahtamista, mutta iljettävän tuntuista. Vähän kuin polvi olisi reagoinut liikkeeseen hitaammin kuin muu jalka. Ei suoranaista kipua, mutta ehkä täytyy vähän rajoittaa pomppimista. Vielä kun sen muistaisi...

Piti muuten vielä mainita, että olin viime yön unessa (hitto, miten niin vähäisellä unimäärällä ehtii unia nähdä?) Ari "Paska" Peltosen, Petteri Summasen ja YleX:n Tuomaksen kanssa telttailemassa. Paistettiin lettuja. Juuri näin.

Menen kurkistamaan peilistä, kun kohta pitää lähteä.