Maanantait eivät ole minun suosikki päiviäni. Tämä päivä meni niin jäässä, ettei voi uskoakaan. Olen luultavasti opettanut asioita ihan miten sattuu (voi lapsi-parat) ja muutenkin oli hetkittäin sellainen olo, etten varmaan nimeänikään tietäisi, jos se pitäisi kertoa. Oisin taatusti hukannut päänikin jonnekin, ellei se olisi hartioissani kiinni.

En tosin ollut ainut. Töissä oli hyvä havaita, että kaikki muutkin olivat jäätyneitä. Kaikki ihan normaali asiatkin tuntuivat aiheuttavan valtavia vaikeuksia yhdelle sun toiselle. Toivottavasti huominen menee paremmin...

Lisäksi olen taatusti aivan ruhjeilla tämän päivän jälkeen. Harmi vaan, ettei se johdu mistään mielenkiintoisesta tai hauskasta (kuten siitä "peuhaamisesta"). Tasapainoelimeni on siis tänään ollut jotenkin sekaisin. Olen törmäillyt seiniin ja ovenpieliin ja jos olen kumartunut, niin taatusti olen ottanut osumaa jonkin kanssa. Lisäksi mikään ei ole pysynyt kunnolla käsissä, suoraan käveleminen on vähän vaikeaa ja silloin tällöin silmissä sumenee. Hyvin mä vedän.

Viimeistelin tuossa aiemmin illalla yhtä joululahjaa. Neulontatyön voi ihan hyvin muuten päätellä huonekaluneulalla... Ainut soveltuva neula, minkä löysin ja ihan hyvin toimi.

Illan viihdeputki alkaa. Täydelliset Naiset ja Big Brother. Ja Tarulle terveisiä, että ehkä tosiaankin pitäisi nukkua enemmän...ja katsoa telkkaria vähemmän. =)