Näin viime yönä järkyttävää unta ja heräsin täysin paniikissa. Hrr.

Minulla oli pieni, suunnilleen vastasyntynyt tyttövauva (en yhtään tiedä kenen kanssa). Unessa kuitenkin mietin jatkuvasti, että miksi ihmeessä minulla on tuollainen. Että ei se ole sitä, mitä minä halusin. Ihan suloinen vauva, joo, mutta en minä ollut niin tahtonut.

Näin päivällä tämä tuntuu lähinnä huvittavalta, mutta yöllä tilanne oli toinen. Ahdistava uni. Toivottavasti tuo tilanne ei koskaan tule tuollaisilla ajatuksilla eteeni. Ei kiitos.

Posti ei vielä tänäänkään tuonut selkeyttä ensi syksyyn. Hohhoijaa. Myöskään kämpän etsiminen ei edisty. Tänään löysin kaksi mahdollista asunto. Nro 1 oli sijainniltaan, kooltaan ja vuokraltaan liki täydellinen -ja herätti myös epäilykset. Ilmoituksen loppuun lukeminen valaisi aivan riittävästi; "Asunnossa ei ole omaa suihkua, eikä pide-suihkua." Joo, kiitos ei. Olen melkoisen nirso, mutta en todellakaan halua asuntoa, jossa ei ole suihkua. :) Nro 2 sen sijaan oli kaikin puolin täydellinen. Sijainti, koko, pesukoneliitäntä, tiskikone (!!!)... ja suurin miinus olikin vuokra. Jäi siis väliin.

Turhauttaa vain jo silläkin, että pakko olisi jotain löytää. Ja kun nyt on jo heinäkuun alku, niin tämä käy koko ajan vaikeammaksi... Sopiva summa rahaa ratkaisisi muutaman pikku ongelman.

Tänään olisi tarkoitus lähteä räiskimään lasereille. Mitähän tästä tulee...? :)