Olen kirjoittanut jo pari kirjoitusta ja päätynyt poistamaan molemmat.

Yksinkertaisesti, lyhyesti ja sensuroidusti:

- Olen mitä ilmeisemmin syönyt ärrimurri-keksejä. Käyn hyvin tehokkaasti itseni hermoille enkä todellakaan kestä omaa itseäni tai toimintaani. Itsehillintä putosi iltapäivällä pahasti miinuksen puolelle, vaikka suu pysyikin kiinni. Huomisaamuun mennessä itsehillinnän rippeet voisi taas kaivella jostain esille, muuten kaikki leviää käsiin.

(- Oma käytös ei ole se ainut, mitä ei kykene käsittämään. Tai ehkäpä muu on normaalia, minä vain en saa paloja loksahtamaan paikoilleen...)

- Toivottavasti ei hetkeen tarvitse soittaa virallisia puheluita. Tämän päivän puhelun pääsisältö oli "Mitähän asia koskee? Ai, odota hetki, yhdistän sut..." Empä puhunutkaan kuin viiden eri ihmisen kanssa, joista viimeiselle oli sitten pakko avautua. Okei, asia tuli lopulta hoidettua, mutta v*tuttaa tuollainen pomputtelu. Ja sitä paitsi, ois ollut muutakin tekemistä sillä hetkellä kuin roikkua puhelimessa.

- Päätä särkee. Vatsakipua ei siinä määrin tarvitse mainita, se kun on ollut läsnä koko viikon.

Oon taas niin neiti Päivänsäde. Hohhoijaa. Välttelen katsomasta peiliin.

Ulkona sataa lunta, jes! Jotain hyvääkin, vaikka aika kahlaamista tuo on. Ja jos jotain muuta positiivista kaivetaan, niin sain eilen ex-työkamuiselta terkkuja ja olin aika otettu.

Huomenna yhteistyötä sen kivan sedän kanssa. Voisi yrittää kasata päänsä siihen mennessä, en kuitenkaan kestä sitä että joku on mukava.

Saattaa olla, että tämäkin kirjoitus vielä poistetaan.